woensdag 13 mei 2015

Wollig blogje uit de polder

Deze keer een blogje met alleen maar lief, schattig en vooral wollig.
Lammetjes!
Nog een beetje verlegen. Wat zijn ze nog klein zo naast hun moeder

Zoveel schattigheid kan ik echt niet weerstaan


he, pssst moet je horen....



 Op en top lente, een lammetje in een bloeiende wei. Alleen toch jammer van die enorme oorbellen.



 Even leek het of ze leuk gingen spelen, maar daar hadden ze deze ochtend geen zin in, wel werd er veel achter elkaar aan gelopen.



 En soms was daar een heel lief knuffeltje



 Dit is toch zo lief



 nou, nog eentje dan.



 Ik had hier nog wel uren kunnen fotograferen, ik stond (zat op mijn hurken) echter op een lastig plekje, een smalle grasstrook langs een doorgaande polderweg tussen Starrevaart en Stompwijk. Na een tijdje kreeg ik kramp in mijn kuiten van deze onhandige houding en besloten de lammetjes ook achter in het weiland te gaan staan, bij de grote schapen.


Deze is ook door de schattigheids keuring gekomen en mag die wollige blogje ook sieren.


De foto's heb ik gemaakt op 1 mei, de blog moet ik toch echt nu wel plaatsen, want deze schattige kleintjes zullen in middels ook wel aardig schaap geworden zijn, en dan vind ik ze toch niet zo schattig meer. Maar wollig.....dan wel weer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de tijd hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog. Bedankt voor je reactie
groetjes Ghita